Wednesday, November 06, 2002

اخبار صبحگاهی...!
با سلام و خوش آمد اخبار امروز را شروع می کنيم... ديروز اژدهای خشمگينی به شهر نيکولوگو حمله کرد و احالی شهر را که در دوران جشن به سر می بردند قتل عام نمود... دهکده خونبلاز که در حوالی اين شهر بوده و مدتها در بی غذايی به سر می برده پس از اين اتفاق اين روز را روز ملی خود ناميدند و هم اکنون پس از غارت شهر نيکولوگو يکی قبايل بزرگ منطقه به حساب می آيند... در پی اين رخداد انجمن اژدکان خسته ياد آور شد که غارت اين شهر به هيچ وجه از طرف Orcها توجيح ندارد و به دليل اينکه توسط يک اژدها اين شهر نابود شده پس بايد حتما درصد بيشتری از غنائم به آنها برسد.
امروز صبح خبر فوت Ongo جادوگر منطقه جنوبی شهر فاسليز به دست ما رسيده. با توجه به ارتش قابل توجهی که اين شخصيت بزرگ تهيه ديده بود هم اکنون تعداد هشت هزار جنگجوی Kobold و دو قبيله Orc و يک گروهان کامل و تعليم ديده Beholder آمده خدمت می باشند... از اربابان آينده دعوت شده تا پيشنهادات قيمتی خود را به آدرس تپه چهار برج آقای زانگلاک فرستاده تا دعوتنامه برای روز حراج برايشان فرستاده شود.
و باز هم امروز صبح اتفاق جالبی افتاد که به نظر ما بسيار غير منتظره هم بود. يکی از احالی شهر آدميزادها که در خواست کرده از او نام و مشخصاتی به زبان نياوريم با رسيدن به قبيله Orcهای هانگوچ از دختر فرمانده قبيله خواستگاری کرده... هم اکنون خبرنگاران ما در محل حاظر هستند و در حال تهيه گزارشی مصور می باشند که به محض رسيدن گزارش آن را در اختيار شما قرار خواهيم داد...

اين بود اخبار صبحگاهی امروز

تا بعد...

تا اطلاع ثانوي تعطيل است! فقط براي اينکه بگم منم بلدم... خوبش هم بلدم!