Monday, August 19, 2002

اژدهای قرمز
خب بالاخره روز تشريح اين موجود عظيم و با شکوه رسيد... اول از همه از گروه تجسس و تحقيق تشکر بسيار دارم که تنها بازمانده آن گروه توانست اين اطلاعات رو در اختيار ما بگذارد...
اژدهای قرمز از بزرگترين انواع اژدها می باشد. بزرگترين آنها به هشتاد متر طول هم می رسند. اين نوع اژدها که در سرزمينهای کوهستانی يافت می شوند منطقه شکار وسيعی را به خود اختصاص می دهند. اين منطقه در بعضی مواقع به شعاع صد و پنجاه کيلومتر می رسد. اغلب اين نوع اژدها سعی می کند از شهرها بيشترين فاصله داشته باشد تا هنگام حمله به شهر احالی شهر در تعقيب او دچار مشکل شوند. غاری که محل اقامت اين نوع اژدها ست کاملا توسط تله های انفجاری محافظت می شود. برای اين کار اژدها از مدفوعات خود که آغشته به گوگرد هستند استفاده می کند و آنها را در نقاط مهم ورودی و داخل غار قرار می دهد. از راه اژدها با يک حمله آتشين که از دهان خود خارج می کند به کل تمامی غار را شعله ور می سازد که در صورت به تله افتادن درون غار خود کليه محاجمين را از بين می برد. اژدهای قرمز بسيار طمع کار می باشد و عاشق طلا و جواهرات است. او همواره گنجينه بزرگی از زيورآلات و طلا و جواهرات دارد که به عنوان بستر برای خوابيدن از آن استفاده می کند. توليد مثل اين نوع اژدها هر بيست و پنج سال انجام ميگيرد و هر بار يک تا سه تخم گذاشته می شود. نوع نر اين نژاد بعد از توليد مثل از ماده جدا شده و هيچموقع بر نمی گردد مگر برای توليد مثل ديگری! پس از تخم گذاری و تا هنگاميکه و نوزادان به سن پانزده تا بيست سالگی برسند ماده اژدها کاملا از آنها مراقبت می کند و در اين زمان به علت ترس از حملات دشمنان خلق و خوی او بسيار وحشيانه تر است در حدی که حتی اجازه نزديک شدن اژدهای هم نژاد خود را نيز به کودکان نمی دهد.
اژدهای قرمز از قدرت حمله بسيار بالايی بر خوردار است که حتی در زبانهايی او را به نام طوفان سرخ می شناسند. اژدهای قرمز کاملا در برابر آتش مصونيت دارد و قادر به ارتباط تلپاتيک می باشد. شامه اين اژدها بسيار قوی بوده به صورتيکه بوی شخص مورد نظر خود را در ميان جمعيت شهر تشخيص می دهد. او تا حدودی قابليت هيپنوتيز کردن و تحت کنترل گرفتن افراد را نيز دارد. بزرگترين ترس او از دست دادن چشمانش است که در اين صورت او کاملا وابسته به موجوداتی خواهد بود که قبلا تحت تسلط خود درآورده و کاملا آنها را کنترل می کند. پوست بسيار کلفت او که در زير فلسهايش اغلب جواهرات برای تزيين قرار گرفته بسيار مقاوم است به صورتيکه اغلب سلاح های معمولی بر آن اثر ندارند.

با اميد اينکه مورد توجه شما قرار گرفته باشد...

تا بعد

تا اطلاع ثانوي تعطيل است! فقط براي اينکه بگم منم بلدم... خوبش هم بلدم!